Garantie en klachten
Hoe zit het met de garantie?
Wij geven om onze producten en we vinden het daarom belangrijk dat jouw bestelling soepel en zonder ongelukken verloopt. Toch kan het zijn dat er iets mis gaat tijdens het transport of dat er op een andere manier iets niet zo lekker is gelopen.
Neem in dit geval binnen het wettelijke termijn van twee maanden nadat je het probleem constateerde contact met ons op. Valt de klacht binnen de garantie? Dan zullen wij kosteloos zorgen voor reparatie of vervanging.
Hoe gaan we om met klachten?
We vinden het vervelend als een ervaring met ons niet prettig was. Laat dit ons weten zodat we het kunnen verhelpen en aanpassen. Vul het contactformulier in of stuur een mail naar info@royalweave.nl. Omschrijf hierin de klacht en wat je van ons verwacht. We zullen dan binnen 5 werkdagen bij je terug komen.
Mochten we er niet uitkomen, dan is er de mogelijkheid om het geschil melden bij Stichting Webwinkelkeur waarbij wij zijn aangesloten.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten binnen de Europese Unie mogelijk klachten te melden bij het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit kun je doen als jouw klacht niet elders in behandeling is.